23-03-2009

Powiat Kamieński "...a morze u nas...:)"

W tym roku, pod hasłem „…a morze u nas…:)”, Powiat Kamieński promować będzie swoje największe atrakcje turystyczne, festiwale i imprezy odbywające się na jego terenie oraz potencjał inwestycyjny regionu. Kampanii towarzyszy również nowe logo promocyjne.


- Działania promocyjne prowadzimy już od jakiegoś czasu. Na przełomie roku 2008/2009 wystartowaliśmy z pierwszym etapem kampanii pod hasłem wprowadzającym – „Powiat Kamieński: Zachodnie Pomorze, Światowe Klimaty”. Hasło miało na celu przybliżyć mieszkańcom Polski położenie geograficzne powiatu oraz podkreślić międzynarodowy charakter imprez odbywających się na jego terenie. Z końcem marca, na dwa miesiące przed sezonem głównym, wchodzimy w drugi etap kampanii. Pod hasłem „…a morze u nas…:)” promować będziemy wszystkie największe atuty Powiatu Kamieńskiego. Chcemy, aby to hasło i przygotowane do niego logo, stały się rozpoznawalnym znakiem naszego regionu. – mówi Paweł Czapkin, Starosta Kamieński.

Zamysłem twórców hasła było ponowne podkreślenie nadmorskiego położenia Powiatu Kamieńskiego oraz wystosowanie zaproszenia do odwiedzenia regionu. Stąd słowo „morze” pełni tutaj podwójną role, akwenu wodnego i przypuszczenia „może”. – Kampania obejmuje kilka obszarów: promocję atrakcji turystycznych, promocję największych festiwali i imprez odbywających się na terenie powiatu oraz promocję potencjału i możliwości inwestycyjnych regionu. Chcielibyśmy, słowami „…a morze u nas…nasze atrakcje turystyczne”, „…a morze u nas…nasze festiwale”, zaprosić potencjalnych turystów do odwiedzenia i poznania regionu Powiatu Kamieńskiego. Takie zaproszenie kierujemy także do przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów – „…a morze u nas…inwestycje”. – zaprasza Starosta Kamieński.

Działaniom promocyjnym towarzyszy nowe logo – nadmorski krajobraz podpisany hasłem. Całość sprawia wrażenie sms’a, którego nadawcą jest Powiat Kamieński. Stąd forma pisowni hasła wykorzystująca znak „:)”, często stosowany w przekazach smsowych oraz e-mailowych.

Kampania na charakter informacyjny. Oparta jest przede wszystkim na komunikatach merytorycznych skierowanych do mediów lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich.
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia